Marek  Kogut Marek Kogut
174
BLOG

Pryncypia

Marek  Kogut Marek Kogut Społeczeństwo Obserwuj notkę 8

 Poniżej reprint mojej notki sprzed kilku miesięcy, dzisiaj to arogancja Pani Bratkowskiej w czasie jej performansu w Polsat TV , spowodowała, że ta rzeźba wróciła do mnie  link do tej "rozmowy znalazłem" tutaj

Poszanowanie życia drugiego człowieka dla tej Pani jest antywartością.... Ona wszystko wie i wszystko rozumie, postawmy jej pomnik za życia.... i jej dziecku (które ona zamierza zabić)  jeśli cała ta sprawa nie jest tylko prowokacją i typowym lewackim performansem...(co wydaje się bardzo prawdopodobne, ale  w żaden sposób nie zmienia oceny słów tej cwelebrytki...)

"Ta rzeźba  wraca regularnie do mnie.
Dzisiaj inspiracją był artykuł na stronie Polonia Christiana (link)
Rok temu to był tekst  Wpolityce (link) , o czym trochę porozmawialiśmy u Izyluki (tutaj)
Staram się nigdy nie osądzać nikogo, mogę napisać tylko o tym co sam czuje :
życie jest CUDEM absolutnym,  nie należy ono do człowieka, który nigdy nie pojmie do końca, czym ono jest.  Zrozumiałem to gdy wziąłem na ręce dopiero co narodzonego syna. Banał ?  oczywiście, że tak, ale chyba nie dla tych którzy decydują się na zabicie dziecka. Nieważne w jakim momencie po zapłodnieniu. Zamysł Boży jest wcześniej....
Ronald Reagan : „Zauważyłem, że wszyscy którzy popierają aborcję, zdążyli się już urodzić".

 

Marek  Kogut
O mnie Marek Kogut

NORMALNY

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo